وانیا، هدیه با شکوه خداوند

من یک دی ماهی ام...

1392/10/2 14:56
نویسنده : مامان سمانه
389 بازدید
اشتراک گذاری

من یک دی ماهی ام
مجموعه ای از تضادها !!
اگر کاری به میل خودم باشد با دل و جان انجامش می دهم
اما اگر همان کار را به من تکلیف کنند زیربار نخواهم رفت...
بیشتر دوست دارم خودم انتخاب کنم تا انتخاب شوم
سرکش غمگینی که هیچکس از راز غم درونش خبر ندارد
مغرور مهربانی که برعکس رفتارهای مغرورانه اش
دل پرمهر و نرمی دارد مگر با کسی که غرورش را بشکند
از نظر او این گناه, نابخشودنی ست! دوست دارم این همه تضاد را , که بیشترین بار جذابیت متولد دی در همین تضادهاست .
من یک دی ماهی ام
مغرورم.................اما اگر دل بدهی...
غرورم را فرش زیر پایت میکنم!

خودخواهم..........اما اگر دل بدهی...
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود!

پیچیده ام..........اما اگر دل بدهی...
برایت تبدیل به یک جمع ساده میشوم!

لجبازم.............اما اگر دل بدهی...
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد!

آری!
تمام اینها هستم!.......ولی اگر تو دل بدهی........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)