وانیا، هدیه با شکوه خداوند

تصمیم برای ثبت خاطرات بعد از خرابی بلاگفا

1394/5/25 8:01
نویسنده : مامان سمانه
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. چند وقتی میشه که تصمیم گرفتم خاطرات مربوط به بعد از نوروز 1394 رو که با خرابی بلاگفا همزمان شد اینجا به مرور ثبت کنم.

روز جمعه 18 اردیبهشت 94 با عمو مهدی (دوست باباعلی) راهی شهر سنندج شدیم. واقعا عالی بود و کلی بهمون خوش گذشت. ناهار رو هم آبیدر بودیم و همونجا تا عصر موندگار شدیم...

بر فراز شهر سنندج..

آبیدر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آبجی نگار
25 مرداد 94 9:55
آخی چه خانواده خوشبختی من تاحالاسنندج نرفتم شماازکدوم شهرید؟
مامان سمانه
پاسخ
ان شاله قسمت بشه و بری عزیزم البته بهاااار بری بهتره. من کرمانشاه هستم خانومی.
مامان پارمیدا
8 شهریور 94 19:37
سلام عزیزم خوبی ؟ ماشالله وانیا جون بزرگ شده این چند وقته که عکسی ازش ندیده بودم . بلاگفا که مشکل پیدا کرد فایلهای و مطالب قبلیتون از بین نرفت ؟ من مدتها سر می زدم به وب دوستان ولی یا وب باز نمی شد یا یه مدت هم باز میشد ولی نمی تونستم کامنت بذارم.
مامان سمانه
پاسخ
عزیزدلمی، وانیا هم کوچیک شماست... بلاگفا وب وانیا رو کامل حذف کرد و کلی خاطره از دخترمون از بین رفت...