وانیا، هدیه با شکوه خداوند

سالگرد یکی شدنمان

1392/7/30 13:01
نویسنده : مامان سمانه
717 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

آنکه قصد خوشبختی دارد

در را میکوبد و فقط آنکه عشق می ورزد در را باز خواهد دید.

دوستت دارم

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی . . .

همسفر خوبم به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در سالروز ازدواجمان هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد براي تو می تپد . . .

مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو

          سالروز یکی شدنمان خجسته باد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)