وانیا، هدیه با شکوه خداوند

تولد شش سالگی

1395/11/3 23:22
نویسنده : مامان سمانه
544 بازدید
اشتراک گذاری

شش سال پيش كه من بيست‌ونه ساله بودم، در روز 18دیماه ساعت 10:16 دقیقه صبح خداوند به من معجزه اى داد كه با بودنش زنده بمانم و نفسم باشد.امسال تولد دخترکم بخاطر شروع امتحانات مامانش با یک هفته تاخیر توی سرزمین عجایب برگزار شد. قربون دخترم برم از 14 دی ماه شمارش معکوس واسه تولدش داشت اما با این حال اون یک هفته رو صبوری به خرج داد.

اي كاش همه مادران ديروز و امروز و فردا از اين نعمت بهره‌مند باشند.

مامان نوشت:دخترکم هیجدهم دی ماه، سالروز میلاد تو بود و من هنوز همچون تمام سالهای گذشته در حیرتم از داشتنت .در کنار تمام داشته هایم ، تنها تو ، دلیل کافی خوشبختی منی.

 شیرین من ! نمی دانم به چه زبانی، بابت تمام آنچه که با شکفتنت به من هدیه کردی سپاسگزار باشم . چشمها، گوشها، زبان و قلبی را که پیش از تو داشته ام، نه به یاد می اورم و نه می خواهم . با تو دوباره زاده شدم . تو به آن قالب گذشته من، روح بخشیدی . همین روحی که دیگران به خاطرش مرا "مادر " خطاب می کنند . 

پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغ
10 بهمن 95 12:46
سلام سمانه جان 6 ساله شدن دختر گلمون مبارک باشه ان شالله همیشه زنده باشه و از زندگیش رضایت کامل داشته باشهشاد و خوش باشید دوست خوبم چه ایده خوبی که مراسم رو در سرزمین عجایب گرفتید حتما این تولد برای وانیا هم حسابی خاطره انگیز بوده
مامان سمانه
پاسخ
ممنون عزیزدلم... قربون مهربونیت
tarlan
4 اسفند 95 10:31
تولد ناز دخترت مبارک خدا برات حفظش کنه و همیشه سلامت باشه و راه زندگیش باز