وانیا، هدیه با شکوه خداوند

تولد 5 سالگی دخترجان

1394/10/20 17:33
نویسنده : مامان سمانه
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

 

وانیای من؛

ای همه ی هستی من............

 من در صدایت آرامش........

 در نگاهت زندگی..........

 در کلامت طراوات ..........

 و در وجودت خودم را پیدا کردم..........

 روز تولدت تو همان اولین ثانیه ها..........

 

 انگار دوباره زنده شدم.............

مادر شدن یک امتحان سخت وشیرین است
دلواپسی هایم دو چندان شد،خدا را شکر !

 

مادرانه نوشت: مادر شدن، عبوراز سخت ترین امتحان خداوند است. خداوند، کمکم کن که درادامه مسیر سربلند باشم. هم پیش تو و هم پیش زیباترین هدیه ای که به من بخشیدی.

 

پ.ن: امسال تولد دخترکم، بخاطر امتحان مامانش با یک روز تاخیر و روز نوزدهم دی ماه برگزار شد...

من و مهمونهام

این من و فرش خانوم توت فرنگی که مامان و بابا واسه تولدم خریده بودن

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

آبجی نگار
22 دی 94 11:03
به به چه فرشته ی نازی
جیگرطلا
24 دی 94 14:32
مبارکه چه مهمونی شلوغی چه عروسکای نازی انشالله خوشبختی وموفقیت وانیا جان رو ببینیم
مامان سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم فدای تو
عمه فروغ
7 بهمن 94 11:48
تولد تولد تولدت مبااااااااااارکوانیا جونم پنجمین بهار زندگیت با کلی تاخیر مبارکالهی که همیشه زنده و برقرار باشی به امید موفقیتت در تمامی مراحل زندگیت.. ان شاا.. که دنیا همیشه به کامت باشه به به چه تولد خوشگلی و چه عکس های گل دختری زیباتری
tarlan
20 بهمن 94 20:44
ای جونم ماشاالله چقدر شیرینه خدا بهت ببخشه و جشن صد سالگیش رو بگیرین
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم ترلان گلم...
خانم سیب
26 بهمن 94 9:48
سلام عزیزم ای جان مرسی که هستی وانیا جونت چطوره ایشاله به زودی جزییاتم مینویسم
مامان پارمیدا
28 بهمن 94 10:10
سلااام با تاخیر اومدم تولد وانیا جون رو تبریک میگم ببخشید ایشالله که همیشه لبش خندون و تنش سالم باشه دختر نازتون هدیه خوشگلش هم مبارکش باشه دست مامانی و بابایی درد نکنه
مامان وانیا
22 اسفند 94 12:26
عزیزم تولد دختر گلت مبارک باشه.انشالله عروسی ش
مهلا
14 فروردین 95 11:55
ایییییی جانم خوشحالم که دوباره وب وانیا جون اومدم چه عالمه عروسک سال جدید مبارک تولدت مبارک عزیزکمممم با تاخیر البته
مامان سمانه
پاسخ
ممنونم... خوشحالم از دیدن دوباره ات گلم...